2009. augusztus 17., hétfő

Bejelentkezés

Túlestem ezen az urológiai izén...... a műtét előtt kaptam valami bódító tablettát, de én csak vicces bogyónak hívtam, mert megeredt a nyelvem tőle, és valahogy mindenki vigyorgott körülöttem...aztán okoztam némi felfordulást a beavatkozás alatt,mert hirtelen felszaladt a pulzusom 140-re , onnét meg már csak azt hallottam, hogy tachikardizálok (lám-lám, olyat is tudok:-))...aztán kaptam valamit, amitől se kép ,meg se hang se lett.....Most "aranymosó program" van, keresem a köveket.....nagyon ajánlom nekik, hogy guruljanak, amerre látnak, mert nincs kedvem februárban ezt a cécót megismételni!!!(Görcs, meg hányinger van...de most ennek örülni kell, mert lehet mocorognak az átkozottak).....

9 megjegyzés:

Béb írta...

Kifelé kövek!

Lazac írta...

Na akkor a köveknek zöld utat kérünk biztosítani:):)

Névtelen írta...

Jesszusom, még jó, hogy nem lett baj...
Elteszed majd őket emlékbe? Vagy inkább elfelejted, hogy valaha is voltak?

Golden írta...

Rolling Stones ? :)))

pipacs írta...

reméljük hamarosan találkozol a kavicsokkal! :)

Picike írta...

Gondoltam Rád! Akkor most szorítok, hogy megszülessenek! :-))

B. írta...

Kifelé fránya kövek!!! Kitartás, hamarosan vége!

Yogaangyal írta...

Várom,mi lesz..nem üzentél:-(
Puszkó

Vakkantó írta...

Béb, Vizicsibe...nah jah!

Boci....ha megkaparintom valamelyiket, akkor vissza kell vinnem, mert analizálják, de szerintem össze lettek törve, szóval egy a lényeg, menejnek, amerre látnak:-)

Golden....:-))

Pipacs...azt én is, még van 5 hetük:)

Picike...köszönöm a szorítást!

B.....Remélem vége, nincs kedvem megismételni!

Yogaangyal...egyszerű volt az oka, nagyon vacakul voltam, és most sem fényesebb:(