2009. szeptember 7., hétfő

háááááááááááááát

Álljon itt pár történet a szülőség szépségeiből okulásul (téma:elsős fiú):

1. B7-nek elege lett az iskolai színezésből, mert még ugye az elsőnél a 3 pillangó csak-csak megjárta, de másnap a kecskegidák már nem voltak olyan szimpik. Így csak kecskemama szarvát, meg a falon a képet, meg a kövezetet tartotta érdemesnek arra, hogy színessé varázsolja. Amikor hazaért, Pretinivel együtt belekukkantottunk az iskolai munkájába. Szinte egyszerre közöltük vele, hogy nah, ennél azért többet kellett volna dolgozni. Erre ő:- Értsétek meg, éééééééén minőségi munkát végzek!

2. Ma amikor hazaért, elbeszélgettünk arról, hogy mi-minden történt a suliban. tudtam, hogy ma volt az első torna órája. Jó volt a felszerelés?-kérdeztem tőle. Erre ő rám nézett, és azzal az igazi B7-es vigyorával válaszolt.....-No, mi volt a gond?.....Hááááááááát, az otthoni cuccban tornáztam (a másik zsákba pár tartalék ruhát is belegyömöszöltem váltóruha gyanánt)...Jesszus, nem szólt érte a tanítónéni?....Erre ő:- De igen, és én mondtam is neki, hogy sajnálom, de nekem mást nem adtak otthon........Holnap reggel Vahúr első dolga lesz, hogy megkeresi a tanítónénit, és közli vele, hogy nem vagyunk ám ilyen trehányak, mint ahogy a fiúnk beállít bennünket!


Valamiért az az érzésem, hogy B7 iskolás éveiben hosszú tömött sorokban fogunk a tanító nénihez járni rapportra.....de mindketten:-)))))))))

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

:DD Igazi egyéniség!

Béb írta...

Mikor jöttök hozzám suli után? ;-)

Lazac írta...

én meg idejárok jókat szórakozni :):)

Névtelen írta...

Kravickából kraviccka lett... (ha nem találnál)

Névtelen írta...

Szia Tesókám! Nem tudod, mi van Yogaangyallal? Csak én nem tudok hozzá bemenni vagy senki? Aggódom.

Picike írta...

Ez aranyos! Tudtam, hogy talpraesett fiad van! :-))

Boci! Nekem is csak most küldött meghívót. Nincs jól, de azt írta, hogy lassan mindenkinek sikerül már küldenie.

Névtelen írta...

Nekem volt meghívóm! Pár napja nem enged belépni. :(((

Picike írta...

Nem engedsz kommentelni az új bejegyzésedre! Légyszi csak pihenj, de ne hagyd abba! Legyél meghívós, ha nem szereted, hogy olyan emberek olvasnak, akik nem akarod, hogy olvassanak! Én szerettem olvasni a blogod. Az meg a másik, ha ide nem írsz, akkor még ennyit sem fogok tudni Rólad és az életedről!